Jak kąpać dziecko w krochmalu?

Kąpiel w krochmalu świetnie pomaga na wszelkie podrażnienia skóry, wypryski, potówki oraz suchą skórę dziecka. Kąpiele w krochmalu pomagają również na skazę białkową oraz na atopowe zapalenie skóry. Poniżej dowiesz się jak przygotować dla dziecka kąpiel w krochmalu.
Jak kąpać dziecko w krochmalu?
Rzeczy, których potrzebujesz:
1 kopiata łyżka mąki ziemniaczanej na 3 litry wody.
1
Na 3 litry potrzebujemy 1 kopiatą łyżkę mąki ziemniaczanej. Jeśli wanienka ma 6 litrów to bierzemy 2 łyżki.
2
Jeśli chcesz umyć dziecko mydłem to zrób to przed kąpielą w krochmalu. Ogólnie, to jeśli twoje dziecko nie jest bardzo brudne (tylko np. spocone) to nie musisz w ogóle używać środków myjących. Wystarczy sama kąpiel w krochmalu.
3
Odmierzoną ilość mąki ziemniaczanej rozpuszczamy w zimnej wodzie (szklanka wody na łyżkę mąki). Dokładnie mieszamy, przelewamy do dużej miski a następnie zalewamy czajnikiem wrzątku cały czas energicznie mieszając, aby nie porobiły się grudki.
4
Tak przygotowany krochmal (rozpuszczona mąka ziemniaczana) wlewamy do wanienki dziecka i uzupełniamy wanienkę chłodną wodą.
5
Przygotowany roztwór krochmalu z wodą powinien być przy sprawdzaniu ręką przyjemnie śliski, zaś jego temperatura powinna wynosić 38 stopni.
6
Kąpiel w krochmalu powinna trwać około 5-10 minut.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub