Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby strona 1 z 4

Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby
Rzeczy, których potrzebujesz:
grejpfruty, woda, zielona herbata, jajka, warzywa, owoce
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Dieta oczyszczająca przyspiesza również przemianę materii i powoduje utratę wagi. Jeżeli więc nie chcesz chudnąć, zastanów się nad inną opcją detoksu. Możesz po prostu pić zieloną herbatę (albo spożywać to, co w niej najlepsze w postaci suplementu diety - zobacz tutaj) lub mieszankę ziół, która zapewni Ci oczyszczenie z toksyn.
1
detoks organizmu - sposób 1
Aby oczyścić organizm, powinniśmy najpierw wstrzymać przypływ toksyn do organizmu. Zapomnijmy więc o słodyczach i śmieciowym jedzeniu. Lepiej odsuńmy od siebie smażone potrawy. Zapomnijmy też o mięsie. Przerzućmy się na warzywa i owoce. Do tego białko, np. gotowane jaja, ser biały (o żółtym mowy nie ma).

Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę. Ograniczmy przyprawy. Możemy pić raz dziennie niesłodzoną kawę.
2
detoks organizmu - sposób 2
Znane ze swych właściwości oczyszczających są przede wszystkim grejpfruty. Dlatego warto jeść ten owoc na deser po śniadaniu, czy obiedzie. Grejpfrut oczyszcza z toksyn, ale także dobrze działa na trawienie.

Pamiętajmy, by jeść go bez cukru.

Możemy też wyciskać z niego sok.
3
detoks organizmu - sposób 3
Zadbaj o odpowiednie płyny. Pij dużo wody, wypłukuje ona toksyny z organizmu. Wypełnia też żołądek, przez co zmniejsza nasze łaknienie.

Zielona herbata również znana jest z silnych właściwości oczyszczających. Doskonale działa również na trawienie.

Możemy także pić kieliszek wina po obiedzie. Ta niewielka dawka ureguluje naszą przeminę materii. Wino zawiera również antyutleniacze. W niewielkich ilościach jest więc bardzo zdrowie. W czasie diety oczyszczającej nie powinniśmy pić jednak dużych ilości alkoholu, gdyż zaaplikujemy sobie dużą dawkę toksyn.
Wskazówki
  • Komentarze Tipy.pl (25)

yqd74213 - 2016-08-19
Też miałam problem z oczyszczaniem organizmu, próbowałam już wszystkiego do czasu aż znalazłam świetny poradnik :) gdyby ktoś chciał go zobaczyć to znajduje się tutaj:
https://czystyorganizm.wordpress.com/
kasiaosta - 2015-06-29
Oczyszczenie organizmu z toksyn to pierwszy krok jeśli chcemy schudnąć, tak właśnie działa acetomale, oczyszcza i hamuje apetyt.
oemapazdrowia - 2015-06-07
Witam! Najlepiej sięgać po produkty bogate w błonnik, bowiem ma on właściwości wspomagające oczyszczanie. Dobrym wyborem będzie także w pełni naturalny preparat Błonnik Witalny, który wspomaga nie tylko oczyszczanie organizmu ze zbędnych złogów i toksyn. Uzupełnia on także niedobory błonnika pochodzącego z pokarmów. Dzięki zawartości nieprzetworzonych łusek babki płesznik oraz nasion babki jajowatej pomoże uporać się z nadwagą, usprawnić funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a także uregulować poziom cukru we krwi i zapobiec powstawaniu miażdżycy. Więcej w tym temacie można przeczytać na stronie czystejelito.eu gdzie serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam
Jolanta Piwowarczyk
Online Ekspert marki Mapa Zdrowia
baskaolaf - 2015-06-04
A ja na regeneracje wątroby i oczyszczenie organizmu toksyn mam inne sposoby http://watroba.dozdrowia.com/naturalne-lekarstwa-watroba.php Skutkują i próby wątrobowe lepsze
XX - 2015-04-28
Każdy internetowy artykuł dietetyczny powinien być opatrzony frazą:
"Stosowanie jakichkolwiek porad żywieniowych należy KONSULTOWAĆ Z WYKWALIFIKOWANYM LEKARZEM DIETETYKIEM".
KasiaSzulik - 2015-04-12
Dobrze jest pić zieloną herbatę, unikać przetworzonych produktów, jeść dużo warzyw ale można także wspomagać się naturalnymi suplementami, takimi jak acetomale.
piotr - 2015-02-11
Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę..gratuluje wiedzy! rece opadaja,bez komentarza..
raf - 2014-12-22
nie ma "smeiciowego jedzenia" sa "smieci" i jest "jedzenie"
nova - 2014-12-22
Stek bzdur. Tyle mogę powiedzieć na temat powyższego artykułu. Grejpfruty i inne owoce powinniśmy jeść na czczo a nie po posiłku. Wtedy najlepiej, najszybciej i najskuteczniej oczyszczą organizm i wchłoną się. Picie dużej ilości wody to też mit. Nadmierna ilość wody rozpuszcza soki żołądkowe, więc należy pic wodę z umiarem, Najlepiej jeść dużo sałatek i owoców zawierających sporą ilość wody. A już informacja o pomidorach zwaliła mnie z nóg. Nie mogę tych bredni czytać. Ktoś kto to pisze powinien brać odpowiedzialność za te treści, bo wprowadza ludzi w błąd. Wesołych, zdrowych Świąt wszystkim życzę.
Mit - 2014-12-22
Moja żona od co najmniej roku wyciska 2 - 3 czerwone grapefruity dziennie po czym pije ich sok, oraz zjada 1 białego grapefruita i jest bardziej "toksyczna" niż kiedykolwiek wcześniej!
th - 2014-12-22
LPG czyli Auto-gaz mało spada, a przecież jest odpadkiem poprodukcyjnym innych paliw ropnych, pytanie więc czemu cena LPG nie wiele spadła??? tym bardziej że jest to paliwo eko, mniej wydalanego CO2 etc...tak się promuje eko w Polsce??
Wera - 2014-12-22
Nie jestem żadną specjalistką, ale to nie jest wszystko aż takie proste - nie ma złotej recepty dla wszystkich na wszystko. Picie dużych ilości czystej wody obciąża serce i nerki; kiedy do wody dodana jest odrobina soku lub cukru, uruchamiającego trawienie, woda wchłania się lepiej i nie przepływa w tak dużych ilościach przez organizm. A zielona herbata pobudza wydzielanie soków trawiennych, co jest szkodliwe w stanach przedwrzodowych (kiedyś piłam tylko zieloną herbatę w dużych ilościach, ale zaczęło mnie po niej mdlić). Co do pomidorów, to chyba rzeczywiście bezmyślne zdanie, bo są bardzo zdrowe, zawierają dużo potasu i likopenu, który właśnie dobrze działa na skórę.
witkam - 2014-12-22
Jeśli głodówka oczyszcza, to w obozach koncentracyjnych byli sami wyczyszczeni z toksyn! Po prostu umierali zdrowi ludzie. Coś się domatorce po....ło. Niech spróbuje jeszcze raz od nowa napisać........
aa - 2014-12-22
co za bzdury, ktoś kto pisze o głodówce jako sposobie na oczyszczanie powinien być zwolniony !! trzeba regularnie spożywac oczyszczające jedzenie i pic herbate zielona/czerwona/biała
Radek - 2014-12-22
Najbardziej bezsensowny i najgłupszy artykuł jaki można było tu wstawić. Interia co sie z wami dzieje?
Morfeunio - 2014-12-22
Po co te te wszystkie wynalazki? Zwyczajnie najlepiej kupić sobie zioło "czystek" i pić małymi łykami ( 1 kubek przez 5h).
zen - 2014-12-22
Dlaczego nie ma ostrzeżenia, ze nie wolno jeść czerwonych grapefruits, którzy leczą nadciśnienie.Może to wywołać odwrotny skutek.Pomidory jak najbardziej pożadane dla nadciśnieniowców.Zawierają potas regulujący ciśnienie.
qq - 2014-12-22
Widać artykół sponsorowany przez dietolobby . zakwaszanie organizmu to bzdura
oko - 2014-12-22
a ja jak piję dużo wody to chce mi się jeść
żanin - 2014-12-22
Konkluzja: jak śpiewał Rosiewicz- ażeby zdrowym być nie wolno jeść nie wolno pić nie wolno żyć.
PiotrKraków - 2014-12-22
No włąśnie ja staram się oczyścić organizm ale mam skłonności do słodkiego i co wtedy ????
Pije zielona herbatę, jem owoce, pomidory, ogólnie warzywa
kiss - 2014-12-22
Grejfruty je się około 21.00 dlatego , że wątroba pracuje najwydolniej od 22.00 do 2.00 w nocy .Wtedy własnie usuwa najwięcej toksyn z organizmu.
uuuu - 2014-07-02
"Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę." Po przeczytaniu tego zdania,stwierdzam,ze ten artykul jest bezmyslnie napisany...
tadaa - 2014-01-09
Na oczyszczenie organizmu rewelecyjne działa herbata z pokrzywy. Jednym minusem jest to że toksyny "wychodzą nam" równiez przez skórę i możemy mieć chwilowy problem z cera, ale zyskamy oczyszczony organizm.
diana - 2013-05-24
bardzo mi się to podoba :D szukałam ostatnio sposobu na oczyszczenie organizmu, głównie dlatego, że pojawiły mi się dziwne przebarwienia na skórze. zastanawiałam się czy nie kupić Figury Detox, bo przyjaciółce niesamowicie pomogła, ale może najpierw spróbuję Waszych metod!!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub