Jak założyć e-maila na o2? strona 1 z 2

W dzisiejszych czasach konto e-mail jest zupełnie niezbędne. Pomaga nam się komunikować ze znajomymi, którzy znajdują się nawet na drugim krańcu świata. Konto e-mail pozwala również na szybkie przesyłanie zdjęć i innych danych. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta e-mail, ten artykuł jest dla Ciebie! Przedstawię sposób jak założyć skrzynkę e-mailową na portalu o2.pl
Jak założyć e-maila na o2?
1
Skrzynka e-mailowa na portalu o2.pl to niezwykła wygoda, ponieważ konto ma 10GB pojemności. Nie musimy martwić się o usuwanie wiadomości na bieżąco, bo mogłoby nam nie starczyć miejsca. Ponadto portal ten oferuje nam wysyłanie w załącznikach mailowych dużych plików (bo aż do 100 MB!), ochronę antyspamową, wyszukiwarkę, za której pomocą znajdziesz wcześniejszą korespondencję szybko i sprawnie. Portal ten jako jeden z nielicznych nie dokleja do Twoich wiadomości denerwujących reklam. Jest to duży plus tej skrzynki e-mailowej.
2
Aby założyć konto e-mail wejdź na stronę http://o2.pl. Po lewej stronie znajduje się okienko do logowania do poczty e-mailowej. Pod spodem znajdziesz napis Załóż konto e-mail gratis. Kliknij na niego. Pierwsze, co musisz zrobić to wybrać swój login. Będzie się on wyświetlał osobom, do których będziesz pisać. Może to być np. imię i nazwisko rozdzielone znakiem ”_” (jan_kowalski). Pamiętaj, aby wszystkie litery wprowadzać z małej litery! Następnie wpisz hasło. Im dłuższe, tym będzie pewniejsze. Najlepiej aby składało się z około ośmiu znaków (litery+cyfry). Nie musisz podawać swojego numeru telefonu. Jest to tylko opcja, która umożliwia odzyskanie hasła w razie zapomnienia - serwis przysyła sms z hasłem na Twój numer telefonu. Jeśli nie chcesz podawać numeru, zaznacz opcję Nie chcę podawać numeru telefonu komórkowego..
o2.pl rejestracja
Udostępnij na FB
3
o2.pl rejestracja cz.2
Następnie wypełnij informacje na temat roku urodzenia, płci, miejscowości w której mieszkasz, województwa, wykształcenia, branży itd. Następnie wypełnij pole o Twoich zainteresowaniach. Musisz zaznaczyć co najmniej jedno pole. Informacje te służą do wysyłania na Twoje konto ofert reklamowych, które mogą okazać się przydatne dla rozwijania Twoich zainteresowań.
4
o2.pl rejestracja cz.3
Ostatnim etapem zakładania konta e-mailowego jest weryfikacja (aby sprawdzić czy formularz wypełniał człowiek, czy maszyna). W pole poniżej wpisz wynik działania, a następnie zapoznaj się z regulaminem korzystania ze skrzynki e-mailowej. Jeżeli zgadzasz się na te warunki, to zaakceptuj je, a następnie naciśnij ZAŁÓŻ KONTO. Od teraz możesz korzystać ze swojej skrzynki e-mailowej.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić dobry mailing?
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub