Jak założyć konto na Gmail? strona 1 z 2

Chcesz mieć konto na Gmailu? Dobra myśl. Gmail to mail w serwisie Google. Jest więc dostępny na całym świecie. Warto go mieć, gdyż w przeciwieństwie do maili na serwisach "narodowych" jest łatwiej komunikować się za jego pomocą z zagranicą. Dodatkowo posiada on czat, na którym można rozmawiać i szybko dodaje duże załączniki. Tworząc konto na Gmailu automatycznie tworzysz konto w Google, na którym masz dostęp również do innych rzecz np. prognozy pogody. Za pomocą kotna Google można też logować się na serwis YouTube. Jeżeli więc chcesz założyć Gmaila, ale nie wiesz ja to zrobić, zapraszam do lektury poniższego tekstu.
Jak założyć konto na Gmail?
Rzeczy, których potrzebujesz:
komputer, Internet
1
Aby zacząć wejdź w wyszukiwarkę Google. Na samej górze, po lewej masz wypisane zakładki Google. Kliknij w "Gmail".
2
Gdy znajdziesz się na stronie logowanie do Gmaila, musisz spojrzeć na prawo. Tam pod miejscem do logowania masz opcje "Utwórz konto". Kliknij w nią.
3
Następnie znajdziesz się na stronie, gdzie musisz uzupełnić swoje dane osobowe. Wpisz prawdziwe imię i nazwisko, a następnie wymyśl sobie login. Potem kliknij "sprawdź dostępność", aby zobaczyć, czy podany przez Ciebie login nie jest już zajęty. jeżeli okaże się, że niestety tak, musisz wymyślić inny lub przyjąć kombinację proponowaną przez Google. Czasem wystarczy bowiem dodanie kilku cyfr. Np. Chcesz mieć login Gaga, ale jest on już zajęty, więc Google zaproponuje Ci Gaga124. Możesz też wymyślić zupełnie inną nazwę.
4
Następnie musisz wybrać hasło, składające się co najmniej z 8 znaków (mogą być same litery lub cyfry, ale też jedno i drugie). Hasło musisz wpisać 2 razy w celach potwierdzenia.
Udostępnij na FB
5
Pod hasłem masz możliwość ustawienia sobie niewylogowywania Cię z maila za pomocą kliknięcia w opcje "zapamiętaj mnie". Zaznacz też "Włącz usługę Historia Online", gdyż w ten sposób rozmowy na Twoim czacie będą dodawane do archiwum.
6
Teraz już pozostają ostatnie formalności.
Z czasem może się zdarzyć tak, iż zapomnisz hasła do maila. W tym celu musisz napisać pytanie pomocnicze wraz z odpowiedzią lub podać maila zapasowego. Jeżeli zapomnisz hasła, będziesz mogła/mógł je zresetować podając odpowiedź na pytanie lub za pomocą pomocniczego maila.

Po tym kroku wystarczy jedynie, że podasz swoją lokalizację i napiszesz kod z obrazka.

Gratulacje, założyłaś/łeś konto na gmailu!
Przeczytaj teraz: Jak założyć e-mail?
  • Komentarze Tipy.pl (4)

laura - 2017-05-09
Fajna stronka
ciasteczko - 2016-06-17
Super
Michal - 2016-03-14
Dobra stronka
zbyk91 - 2016-01-07
co mam zrobić jak nie pamietam hasła do konta na o2 a zapasowego konta nie posiadam
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub