Jak uprawiać seks oralny? strona 1 z 3

Seks oralny. Jakkolwiek by go nie nazwać mężczyźni zawsze go pragną. Należy do bardzo gorących i intymnych czynności, podczas której mężczyzna obdarza Cię pełnym zaufaniem, a ty możesz wszystko kontrolować. Wspaniały seks oralny jest jedną z najwspanialszych rzeczy, jakimi możesz obdarzyć swojego mężczyznę, dlatego też musisz dać z siebie wszystko.
Jak uprawiać seks oralny?
1

Podstawy.

Na początku najważniejszy jest komfort. Seks oralny może być nieco męczący, dlatego obierz pozycję, w której zarówno górna część Twojego ciała jak i ramiona mogą się razem z Tobą poruszać. Pamiętaj, że to Ty ustalasz głębokość i określasz własne tempo. To Ty masz wszystko pod kontrolą.

Dla zwiększenia środków ostrożności, zarówno Ty jak i Twój partner powinniście być monogamiczni i wolni od wszelkich chorób przenoszonych drogą płciową.

2

Faza 1: Oczekiwanie.

Zacznij od delikatnych pocałunków w usta, szyję i uszy. Pokaż mu czym jest gra wstępna. Kieruj się powoli w dół, tak aby mężczyzna uruchomił swoje pożądanie. Rozepnij jego spodnie i chwyć jego członek jednocześnie całując jego pępek, uda i wszystko wokół.

3

Faza 2: Rozbieranie.

W tej fazie przyszedł czas na zdjęcie ubrań. Delikatnie ściągnij w dół jego bieliznę, ujawniając jedynie główkę jego członka. Nakieruj jego penis na swoje usta i delikatnie go drażnij obdarowując małymi pocałunkami zanim kompletnie ściągniesz jego bieliznę.

Podczas wykonywania seksu oralnego, pierwsze pocałunki dadzą mężczyźnie najbardziej niesamowite wrażenia. Zawsze wykonuj ruchy powoli, przykładając język do główki członka, kierując go w dół i z powrotem do góry. Następnie weź całą główkę do buzi, delikatnie possij i pozwól jej wyskoczyć z Twoich ust.

Udostępnij na FB
Ostrzeżenia
  • Seks oralny może być przyczyną zachorowania na raka krtani i przełyku.
4

Faza 3: Główka do ust.

Ta faza jest szybsza i bardziej rytmiczna. Kiedy wcześniejsze fazy spowodowały, że czujesz się komfortowo, przyszedł czas na umieszczenie w ustach całego penisa. Możesz zacząć od płytszych i delikatniejszych ruchów, następnie przejść do bardziej głębokich.

Utrzymuj kontrolę, nad tym co się dzieje w danym momencie. Upewnij się zawsze jest miło i gładko. Trzymaj swoje zęby z dala od jego członka i prowadź jego główkę wzdłuż podniebienia używając przy tym swojego języka.

Pamiętaj używać zębów delikatnie. Spytaj swojego partnera czy lubi podgryzanie i jeśli tak, to jak mocne.

Dla dopełnienia jego przyjemności delikatnie pieść jego jądra. Podnoś je łagodnie i dociskaj. Następnie przejdź do jego pośladków.

Nigdzie się nie spiesz. Pamiętaj, że kluczem jest entuzjazm. Pokochaj to co robisz.

5

Faza 4: Kulminacja.

W tej fazie nadszedł czas na nagrodzenie Twoich starań. Punktem kulminacyjnym jest zastosowanie złotej techniki. Kiedy już ją poznasz, zapamiętaj dokładnie, a przyda się wam jeszcze wiele razy. Kiery rozpocząć złotą technikę? Kiedy wyczuwasz, że Twój partner jest bliski orgazmu, pozostań przy tym samym rytmie i nie przestawaj. Kiedy osiągnie orgazm:

Użyj ręki. Jeśli nie jesteś gotowa na zasmakowanie, zastąp usta ręką, kontynuując ruchy.

Użyj ust. Trzymając usta na jego członku, dociśnij język do jego główki. Pomagając mu za pomocą ręki, pozwól mu na wytrysk, który rozejdzie się na boki.

Użyj buzi. Jeśli jesteś gotowa, na to by doszedł w Twojej buzi, jednak nie chcesz połykać, dociśnij jego główkę do wewnętrznej strony policzka i użyj tylnej części języka do zatkania dopływu do gardła.

6

Podstawowe techniki i wskazówki, dzięki którym obdarzysz mężczyznę niezapomnianym seksem oralnym:

Błyszczyk do ust. Nawilż swoje usta śliną, następnie przesuwaj je delikatnie w dół i w górę na całej długości penisa. Zawiruj ustami również wokół samej główki członka.

Nieustające ssanie. Ułóż usta na zewnątrz i zacznij ssać delikatnie jego członek, wykonując ruchy w górę i w dół. Pamiętaj przy tym o normalnym oddechu.

Topniejący lód. Za pomocą zrelaksowanego języka, zacznij lizać jego penis ku górze, tak jak liże się loda.

Przesuwanie języka. Zaczynając od główki penisa, przesuwaj delikatnie językiem po całej jego długości, aż po same jądra.

Egzotyczne wariacje. Trzymając główkę członka w ustach, delikatnie przesuwaj i zwijaj język wokół niej. Spróbuj nieco spłaszczyć język, dla stworzenia większej przestrzeni.

Kręć głową. Wykonując ruchy w dół i do góry przekręcaj swoją szyję w kierunkach prawym i lewym, dzięki czemu będziesz wykonywać małe skręty. Następnie wykonuj ruchy opisane we wcześniejszej wskazówce i wsłuchuj się w jego jęki.

Delikatnie złam zasadę nieużywania zębów. Przesuwaj nimi wzdłuż penisa lub pocieraj delikatnie główką o swoje zęby trzonowe, które zadziałają jak piórko.

Powoli przesuwaj palec w dolnej części penisa. Poproś partnera o poinformowanie, kiedy dojdziesz do czułego punktu. Następnie skup się na nim liżąc go, delikatnie podgryzając i drażniąc.

Pamiętaj, że praktyka czyni mistrza! Nie zapomnij obserwować przy tym reakcji partnera!

Ostrzeżenia
  • Komentarze Tipy.pl (1)

deiv - 2016-09-06
Gddgxdc
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub