Jak stosować urynoterapię? strona 1 z 2

Urynoterapia jest jedną z bardziej kontrowersyjnych metod samouzdrawiania, na myśl o której wiele osób, aż odrzuca. Terapia polega na użyciu własnego moczu. Jednak istnieje wiele osób stosujących tę technikę leczenia i zapewniających, że daje ona bardzo dobre efekty. Oczywiście nie każdy jest w stanie zrozumieć takie postępowanie i nie będzie potrafił przełamać swoich oporów, jednak warto poznać ogólne zasady, a być może i my kiedyś skorzystamy z dobroczynnego działania własnego moczu.
Jak stosować urynoterapię?
1
Mocz stosuje się dwojako: zewnętrznie i wewnętrznie. Stosowanie zewnętrzne jest „lżejsze” i polega na nacieraniu, smarowaniu i okładaniu chorych miejsc. Stosowanie wewnętrzne polega na piciu moczu, co ma dawać zbawienne skutki na wszelkie dolegliwości wewnętrzne.
2
Stosowanie zewnętrzne ma dobry wpływ na stan skóry. Przecieranie moczem i używanie go jako specyficznego tonika, ma wspaniale leczyć nawet najgorszy trądzik. Faktem jest, że mocz działa dezynfekująco i leczniczo na rany, kuracja taka może więc faktycznie przynieść efekty. Oczyszczoną i osuszoną skórę należy przetrzeć watką zanurzoną w moczu, gdy warstwa wyschnie nakładamy jeszcze jedną i jeszcze jedną, a gdy buzia będzie już sucha, spłukujemy wszystko letnia wodą i nakładamy nawilżający krem.
3
Chcąc poprawić kondycje włosów, można zastosować płukanki z moczu. Włosy myjemy, płuczemy, a następnie w jeszcze wilgotne wcieramy mocz. Po kilku minutach bardzo dokładnie spłukujemy i wycieramy włosy ręcznikiem, a na koniec spryskujemy włosy jakąś ładnie pachnącą mgiełką.
Udostępnij na FB
4
Urynoterapię stosuje się też powszechnie w stanach alergicznych, wykwitach skórnych spowodowanych atopowym zapaleniem skóry oraz w przypadku łuszczycy. W takiej sytuacji poleca się robić okłady z moczu na chorych miejscach. Wiele osób zarzeka się, że w ten właśnie sposób wyleczyło swoje choroby skórne.
5
Do zastosowania zewnętrznego najlepiej nadaje się mocz poranny, ponieważ jest on najbardziej skoncentrowany, a tym samym „najcenniejszy”.
6
Poza tym mocz doskonale odkaża rany jest więc dobrym środkiem w razie skaleczenia przy braku innych substancji dezynfekujących. Okazuje się też, że nasza własna uryna dzięki swoim właściwościom przeciwgrzybicznym, może okazać się przydatna np. w hotelowym prysznicu.
7
Stosowanie wewnętrzne jest dużo bardziej rygorystyczne. Wymaga ono zastosowania odpowiedniej diety, mającej na celu oczyszczenie organizmu (i moczu) z toksyn. Następnie zaprzestaje się jedzenia i picia czegokolwiek, poza całym wydalanym moczem i wodą mineralną. Nie można przyjmować także żadnych leków i trzeba być gotowym na okres „kryzysu ozdrowieńczego”, czyli momentu mocnego pogorszenia stanu zdrowia. Następnie samopoczucie będzie się stopniowo poprawiać, aż do momentu, gdy będzie można przerwać post urynowy. Takiej drastycznej kuracji nie powinno jednak przeprowadzać się na własną rękę i lepiej zasięgnąć porady specjalisty, którego znajdziemy w gabinecie medycyny naturalnej.
  • Komentarze Tipy.pl (11)

igła52 - 2016-09-26
Dziadek mi opowiadał że w czasie wojny na Syberii tak leczyli sie ludzie, pili też mocz malych dzieci
pl - 2016-01-14
Jaka ta buzia ze zdjęcia śliczna ...eh..
olo - 2015-12-14
wczoraj stara odlala mi sie do buzi a pozniej ja jej super fajnie heja
fun - 2015-09-01
hmm... ale swój mocz czy mojej dziewczyny...
lena - 2015-07-03
Dzięki urynoterapii mam sprawne stawy. Poprawiło się krążenie. Od czasu do czasu serwuję ut, jest to naprawdę super sprawa. Aby stosować UT nie trzeba głodować, a tak niestety wynika z tego artykułu..
gosciowa - 2015-05-26
na skórę ok.
ale wczoraj zastosowalam na wlosy i nie polecam. suche, matowe, zniszczone, jakby ten amoniak z moczu wypalil mi wlosy ;O
Alice - 2015-05-25
czemu nie? :D duzo produktow ma w swoim skladzie kontrowersyjne skladniki, ale o tym nie wiecie, chociazbyu czerwone slodycze maja barwnik z czerwcow afrykanskich ;) to takie robaczki
ori17noko - 2015-01-02
Najlepszy jest mocz wielblada;Arabowie pija to jak surogart herbaty.Jesli kogos nie stac na wielblada niech sie podlaczy do kobyly.A tak na marginesie tego tematu:co za debil wymyslil taki sposob leczenia,sa proste i skuteczne metody ratowania sie w chorobach nowotworowych tylko ludzie ida na latwize bo trzeba duzo czytac naukowych wypracowan a to jest meczace.
STELLA176 - 2013-04-20
Choćby nie wiem co to bym nie wypiła:-)
martakali2889 - 2013-03-07
Aż mi buzię wykręca na sama myśl.
zuśka - 2012-09-04
czy przy stosowania urynoterapii zewnętrznej w celu poprawy cery trądzikowej jest potrzebna zmiana diety?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub