Jak w nietypowy sposób wykorzystać mąkę kukurydzianą?

Mąka kukurydziana ma o wiele więcej zastosowań niż nam się wydaje. Niby taka niepozorna, a pomoże nam na przykład pozbyć się hemoroidów, wyczyści nasze srebro, a nawet wytępi karaluchy. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, koniecznie zanurz się w lekturę niniejszego artykułu.
1
WYTĘP KARALUCHY. Zmieszaj jednakową ilość mąki kukurydzianej i gipsu modelarskiego. Umieść miksturę tu i ówdzie w miejscach, w których mogą gnieździć się karaluchy. Zjedzą one przygotowaną im mieszankę i zdechną.
2
WYLECZ GRZYBICĘ STÓP. Posyp stopy i wnętrze butów mąką kukurydzianą. Wchłonie ona nadmiar wilgoci i zredukuje świąd.
3
ULŻYJ SOBIE PRZY POPARZENIACH SŁONECZNYCH. Do mąki kukurydzianej dodaj tyle wody, aby powstała pasta. Nałóż ją na poparzoną skórę.
4
WYCZYŚĆ DYWAN. Rozsyp mąkę kukurydzianą na dywanie, odczekaj 5 minut. Następnie odkurz.
5
WYCZYŚĆ PLAMY PO KRWI. Natychmiast nałóż na poplamione miejsce pastę z mąki i wody. Delikatnie wetrzyj pastę w plamę. Następnie wystaw ubranie na słońce, aby pasta na nim wyschła. Pasta z mąki wpije krew. Następnie przepierz ubranie.
6
ZASTĄP MĄKĄ PUDER DLA DZIECKA. Jeśli skończył Ci się puder nie ma co panikować. Wyciągnij szybcikiem mąkę kukurydzianą z szafki i zastąp nią puder.
7
SZAMPON NA SUCHO. Mąka kukurydziana z powodzeniem może być użyta jako szampon na sucho. Wmasuj ją we włosy, następnie wyszczotkuj. Świetny pomysł też na szampon dla psa, który nie lubi kąpieli, a uwielbia szczotkowanie.
8
WYCZYŚĆ SREBRO. Zrób pastę z mąki kukurydzianej i wody. Gotową pastą wyczyść srebrne sztućce czy biżuterię.
9
ODŚWIEŻ PLUSZOWE ZABAWKI. Posyp je mąką kukurydzianą i trochę ją w nie wetrzyj. Odczekaj około 5 minut. Następnie wyszczotkuj.
10
WYCZYŚĆ KARTY DO GRY. Umieść karty w zamykanym woreczku. Dodaj około 4 łyżeczki mąki. Potrząsaj woreczkiem. Następnie wyjmij karty z woreczka i wytrzyj je.
11
UŚMIERZ BÓL SPOWODOWANY HEMOROIDAMI. Zmieszaj łyżeczkę mąki kukurydzianej w takiej ilości wody, aby powstała pasta. Gotuj pastę przez kilka minut. Następnie wystudź. Zastosuj jak lewatywę.
Udostępnij na FB
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub