Sposoby na cienie pod oczami strona 1 z 2

Cienie pod oczami stają się zmorą coraz większej ilości kobiet w różnym wieku. Najgorzej wygląda to na jasnej karnacji, gdzie cienie bardzo się odznaczają i nie sposób ich ukryć pod warstwą makijażu. Co robić, aby przestały Cię szpecić? Kiedy nie pomaga Ci jedynie maskowanie najlepszym korektorem do cieni pod oczami, spróbuj domowych metod.
Sposoby na cienie pod oczami
1
Zacznij on czynników wewnętrznych. Cienie pod oczami mogą byś wynikiem nadmiaru soli w organizmie. Postaraj się więc ją ograniczyć. Nawet, jeśli nie jest ona bezpośrednim powodem - ograniczenie jej na pewno Ci dobrze zrobi. Staraj się też pić dużo wody mineralnej z niską zawartością sodu i łykaj witaminę A i E.
2
Jeśli cienie dopadają Cię raz na jakiś czas, po ciężkiej, nieprzespanej nocy lub szalonej imprezie i towarzyszy im opuchlizna - działaj doraźnie. Przyłóż do zamkniętego oka zimną łyżeczkę lub kostkę lodu (owiniętą w chusteczkę!). Następnie spróbuj okładów ze schłodzonego ogórka, który odświeży oko.
3
Rób okłady z torebek rumianku. Dobry będzie też bławatek i lipa, które rzadko są składnikami kremów. Tak więc zrób napar wieczorem, a rano nasączone nim waciki przykładaj do oka. Poleż z takim okładem kilkanaście minut. Spróbuj też babki lancetowatej, która usuwa opuchliznę i przebarwienia.
4
Koloryt skóry pod oczami oprócz ogórka poprawi także skutecznie ziemniak. Schłodzonego ziemniaka potnij na plasterki i połóż na powieki na 10 minut. Po tym czasie delikatnie przemyj oczy chłodną wodą.
Udostępnij na FB
5
Kolejnym rewelacyjnym sposobem na podkrążone oczy jest delikatny masaż skóry wokół oczu przed snem, wykonywany z użyciem oleju migdałowego, oleju z kiełków pszenicy lub witaminy E. Zabieg można stosować 2-3 razy dziennie. ( o ile nie masz makijażu oczu;) )
6
Wybierając krem, który ma Ci pomóc pozbyć się brzydkich cieni, czytaj dokładnie skład, dobrze gdyby zawierały babkę lancetowatą oraz arnikę górską. Poleca się również produkty zawierające kasztanowiec zwyczajny. Oprócz tego, że działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, poprawia krążenie w delikatnych naczyniach krwionośnych.
7
Na sam koniec powiem to, co wszyscy chyba wiemy. Zbawienny jest świetlik kupiony w aptece. Działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, łagodzi podrażnienia. W sprzedaży dostępne są tanie żele z tym składnikiem.
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub