Jak uczcić rocznicę ślubu?

Nie macie pomysłu na rocznicę ślubu? Znudziło wam się tradycyjne zamawianie stolika w restauracji lub wyjście do kina? Chcielibyście spędzić ten dzień wyjątkowo? Oto kilka propozycji nietypowych randek w rocznicę ślubu.
Jak uczcić rocznicę ślubu?
1
W zależności od tego, którą rocznicę ślubu będziecie obchodzić możecie urządzić sobie małą wycieczkę tematyczną albo podarować sobie odpowiednie prezenty. Pierwsza rocznica ślubu to rocznica papierowa (choć w niektórych źródłach podaje się, że bawełniana), może zatem jakiś śmieszny papierowy lub bawełniany prezent? A może wycieczka do miejsca, które wam oboje kojarzy się z jakimś ważnym, ale nieodzownym w życiu papierkiem?
2
Niezależnie od pogody ważnym punktem programu rocznicowego może być oglądanie filmu ze ślubu i wesela, a także zdjęć. Możecie wtedy też wyciągnąć wasze zdjęcia z dzieciństwa, na pewno będzie kupa śmiechu. Na wieczór fajnym pomysłem jest gra we wzajemne spełnianie swoich życzeń czy wypisywanie 30 najwspanialszych cech mojego męża/mojej żony. To najprostsze, ale bardzo wiele dające małżeństwu sposoby na spędzenie tego dnia, w miły sposób, nawet wtedy kiedy jesteście po dziesięciogodzinnym dniu pracy.
3
Jeśli uda wam się wziąć kilka dni urlopu możecie pojechać na wycieczkę. Wiele małżeństw z rozrzewnieniem wspomina nawet krótki wypad w góry, wspólną wędrówkę i wręczenie sobie prezentów na szczycie. Jeśli jednak nie lubicie wspinaczki, a aura zachęca do kąpieli udajcie się na dziką plażę, najlepiej po zmroku. Możecie wypożyczyć ponton albo kajak, albo po prostu popływać sobie, a na koniec zorganizować ognisko tylko we dwoje. Będzie z pewnością bardzo romantycznie.
4
Niektóre pary w rocznicę ślubu biorą następny ślub... ale spokojnie z tym samym partnerem czy partnerką (chodzi o ślub kościelny po cywilnym). To chyba najlepszy sposób na zapamiętanie rocznicy ślubu. Jeśli już jednak wziąłeś ślub konkordatowy to zostaje ci najwyżej ślub humanistyczny albo szamańskie wesele ;).
5
Innym bardzo interesującym pomysłem jest powtórzenie waszej pierwszej randki. Czy jeszcze pamiętacie gdzie i jak się odbyła? Być może już nie ma tej kawiarni czy dyskoteki w której szaleliście do białego rana, ale warto udać się w to samo miejsce, powspominać, pośmiać się...
Udostępnij na FB
Wskazówki
  • Jeśli jesteście zbyt daleko od miejsca, w którym spotkaliście się pierwszy raz spróbujcie wybrać się do innego budzącego wspomnienia miejsca. Obserwujcie zachód słońca, popijając czerwone wino, a jeśli to zbyt nudne to udajcie się w podróż balonem. Takiej rocznicy ślubu na pewno pozazdroszczą wam wszyscy znajomi, cały świat będzie u waszych stóp.
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Nina - 2012-05-13
Ja myślę, że fajnym pomysłem rocznicowym, jest właśnie wyjazd. Choćby kilkudniowy. Można skorzystać z ofert biur podróży, np. Almatur ma samolotowe wycieczki na długie weekendy, do najładniejszych miast w Europie:) Fajna sprawa:)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub