Jak zadbać o kolana, aby ładnie wyglądały w krótkiej spódnicy?

Z dnia na dzień wiosna jest coraz bliżej. Co to oznacza dla nas, kobiet? Między innymi fakt, że zaczniemy ubierać się bardziej zwiewnie, lekko i krótko. Zapomniane kwieciste spódniczki i kolorowe szorty znów powrócą do łask. Jednak aby naprawdę ładnie wyglądać w krótkich ciuszkach musimy zadbać o wygląd naszych nóg i kolan. Po zimie nasze kolana są często suche i mają dziwny fioletowawy odcień. Co zatem zrobić, aby wyglądały pięknie?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Woda, Mydło, Szczoteczka lub gąbka, Krem nawilżający, Oliwka dla dzieci opcjonalnie, Pumeks.
1
Codziennie myj obowiązkowo kolana ciepłą wodą z mydłem.
2
Aby kolana zyskały zdrowego koloru wykonuj codziennie suchy masaż miękką szczoteczką lub gąbką.
3
Podczas balsamowania ciała nie zapominaj o kolanach. Regularne wcieranie kremu nawilżającego lub ujędrniającego sprawi, że skóra na kolanach będzie wyglądała młodo i aksamitnie.
4
Jeśli skóra na kolanach jest bardzo przesuszona zamiast kremu stosuj oliwkę dla dzieci.
5
Raz w tygodniu w trakcie kąpieli przetrzyj kolana ostrą szczotką lub delikatnym pumeksem.
6
Jeśli skóra na kolanach jest fioletowa ale stosunkowo gładka wówczas możesz mieć problem z krążeniem. Wykorzystaj ciepłe dni na jazdę na rowerze, pływanie, bieganie i spacery. Regularne uprawianie sportu sprawi że kolana odzyskają zdrowy kolor. Możesz również kilka razy dziennie wykonywać delikatny masaż kolan.
Udostępnij na FB
Przeczytaj teraz: Koszyk z narcyzami
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Uroda - 2009-03-11
Przykładać chłopaka do kolan :)? W sumie dlaczego nie... Okład z młodych piersi pomaga na wszelkie dolegliwości zatem dlaczego by nie przyłożyć swojego faceta do sinych kolan :p.
elrey - 2009-03-10
a kochający chłopak lub mąż?????
To poniekąd świetne lekarstwo !!!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub